Regulamin korzystania z usług zakładu PMP

Pozostawienie elementów na zakładzie jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Czas realizacji zlecenia.

Czas realizacji zlecenia podany przez naszych pracowników jest przybliżony i obowiązujący tylko i wyłącznie na dzień zapytania. W przypadku dostarczenia elementów w innym dniu należy dopytać o aktualny czas wykonania usługi.

Czas realizacji każdego zlecenia może ulec wydłużeniu z przyczyn często nie zależnych od nas.

Najczęściej wydłużeniu ulegają zlecenia:

  • na niestandardowe kolory - szczególnie gdy nie mamy farby na stanie i trzeba ją zamówić
  • zlecenia w których oprócz usługi malowania trzeba wykonać zaślepianie powierzchni lub gwintów
  • elementy przestrzenne lub nieregularne
  • felgi aluminiowe lub stalowe - szczególnie gdy podczas weryfikacji zostaną skierowane do prostowania lub spawania.

     

Wycena detali

Każde zlecenie jest wyceniane indywidualnie, pod uwagę są brane takie kryteria jak powierzchnia malowania, zakres pracy jaką trzeba wykonać, koszty pozyskania farby, możliwość połączenia z innym detalami (z tego względu te same elementy przyjęte do realizacji w niedługim odstępie czasowym mogą różnić się wyceną)

Wycena podana przez telefon nie jest w żaden sposób zobowiązująca dla zakładu i może ulec zmianie, ze względu na brak możliwości oceny wszystkich kryteriów.

Zakres prac

Jesteśmy zakładem usługowym, wykonujemy usługę zgodnie z wytycznymi klienta, nie bierzemy odpowiedzialności za źle sprecyzowane zamówienie.

Przykłady:

  • elementy zlecone do piaskowania z powodu zbyt słabego materiału zostały zniekształcone lub zniszczone podczas piaskowania
  • rdzewienie elementów szczególnie tych w których został pominięty proces piaskowania oraz lakierowania podkładem
  • zniszczenie powłoki lakierniczej w felgach oddanych do prostowania lub spawania.
Jakość wykonanej usługi

Zakład zawsze stara się wykonać usługi z jak największą starannością lecz należy mieć na uwadze, że zastrzegamy sobie możliwość wystąpienia skaz powierzchniowych do 3 % powierzchni. Elementy oceniamy z odległości codziennego użytku: dla drobnych detali 0,5 metra oraz dla dużych i przestrzennych elementów 1 metr

Poprawki lakierowanych elementów

W przypadku gdy elementy wymagają poprawki z winy lakierni są wykonywane na koszt zakładu.

Poprawki wynikające ze skaz materiału, odgazowania materiału lub innych przyczyn wskazujących na wady materiału będą wykonywane na koszt klienta.

Zakład nie udziela gwarancji na elementy stalowe poddawane tzw regeneracji ( jest to spowodowane tym, że elementy stalowe i pochodne przy dużej korozji pomimo ich oczyszczenia i pomalowania mają tendencje do dość szybkiej korozji, szczególnie w miejscach gdzie było widać już znaczne ubytki w materiale)

Elementy piaskowane należy odebrać jak najszybciej po telefonie od pracowników zakładu. W przypadku gdy nie uda nam się dodzwonić, wysyłamy powiadomienie sms, w przypadku gdy elementy nie zostaną odebrane tego samego dnia mogą posiadać ślady korozji.

Elementy nie odebrane z zakładu w przeciągu 6 miesięcy od informacji, że są gotowe przechodzą na własność zakładu.

Zakład nie odpowiada za uszkodzenia elementów gumowych, plastikowych lub innych nie przystosowanych do obróbki cieplnej 200 stopni.

Na usługi wystawiamy paragon lub rachunek uproszczony ( faktura bez Vat)

Elementy po zakończonej usłudze składowane są na magazynach, nie pakujemy elementów w folie. W przypadku długiego terminu odbioru mogą posiadać warstwę kurzu. Na życzenie klienta możemy zapakować je w folie stretch lub karton, ale jest to usługa dodatkowo płatna.

W przypadku elementów ocynkowanych ogniowo zakład nie podejmuje się szlifowania nagarów powstałych z ocynku,

Regulamin renowacji felg.

Przyjęcie felg do realizacji

Zakład nie odpowiada za pozostawione w felgach dekielki oraz pierścienie centrujące, elementy te w żaden sposób nie podlegają renowacji dlatego prosimy aby upewnić się, że nie zostały pozostawione w felgach.

Czas realizacji

Czas realizacji zlecenia podany przez naszych pracowników jest przybliżony i obowiązujący tylko i wyłącznie na dzień zapytania. W przypadku dostarczenia elementów w innym dniu należy dopytać o aktualny czas wykonania usługi.

Czas realizacji każdego zlecenia może ulec wydłużeniu z przyczyn często nie zależnych od nas.

Najczęściej wydłużeniu ulegają zlecenia:

– Felgi wymagają dodatkowej pracy jak prostowanie lub spawanie

– Felgi mocno zniszczone

– Zwiększona odporność lakieru na środek do jego usunięcia

– inne przypadki wymagające niestandardowych działań jak np. ściągniecie specjalistycznych wentyli.

Wycena detali

Każde zlecenie jest wyceniane indywidualnie, pod uwagę są brane takie kryteria jak rozmiar felgi, zakres pracy jaki trzeba wykonać, koszty pozyskania farby, dodatkowa praca jaką zleci klient.

Wycena podana przez telefon nie jest w żaden sposób zobowiązująca dla zakładu i może ulec zmianie ze względu na brak możliwości oceny wszystkich kryteriów.

Wycena podana przez pracownika w biurze po dokładnych oględzinach również może ulec zmianie lecz zakład ma obowiązek ustalić to z klientem telefonicznie przed zaczęciem pracy.

Koszt montażu opon może ulec zmianie jeśli podczas demontażu okaże się, że są zamontowane czujniki i należy wymienić wentyle na nowe, wtedy cena wzrasta o koszt zakupu wentyli.

Cena podana w cenniku obejmuje standardowy zakres prac (usunięcie powłoki lakierniczej, obróbkę mechaniczną, usuwanie drobnych ubytków, lakierowanie) wszystkie prace dodatkowe będą wyceniane indywidualnie.

Zakres prac

Jesteśmy zakładem usługowym, wykonujemy usługę zgodnie z wytycznymi klienta, nie bierzemy odpowiedzialności za zjawiska niezależne od nas.

Przykłady:

  • Odbarwienia lakieru w felgach oddanych do samego toczenia frontów CNC
  • zniszczenie powłoki lakierniczej w felgach oddanych do samego toczenia frontów CNC

    Ponadto zakład nie usuwa śladów korozji na felgach zarówno stalowych jak i aluminiowych (felgi aluminiowe na których są znaczne oznaki utlenionego aluminium po renowacji dalej będą je posiadały, będą tylko przymaskowane nową powłoką lakierniczą.)

Jakość wykonanej usługi

Zakład zawsze stara się wykonać usługi z jak największą starannością lecz należy mieć na uwadze, że zastrzegamy sobie możliwość wystąpienia skaz powierzchniowych do 3 % powierzchni. Elementy oceniamy z odległości codziennego użytku dla felg jest to 1 metr.

Należy pamiętać że renowacja to nie wymiana na nowe.

Poprawki lakierowanych elementów

W przypadku gdy elementy wymagają poprawki z winy lakierni są wykonywane na koszt zakładu.

Poprawki wynikające ze skaz materiału, odgazowania materiału lub innych przyczyn wskazujących na wady materiału – będą wykonywane na koszt klienta.

Zakład nie udziela gwarancji na renowacje felg stalowych (jest to spowodowane tym, że elementy stalowe i pochodne przy dużej korozji pomimo ich oczyszczenia i pomalowania mają tendencje do dość szybkiej korozji, szczególnie w miejscach gdzie było widać już znaczne ubytki w materiale)

Felgi nie odebrane z zakładu w przeciągu 6 miesięcy od informacji, że są gotowe przechodzą na własność zakładu.

Na usługi wystawiamy paragon lub rachunek uproszczony (faktura bez VAT)

Elementy po zakończonej usłudze składowane są na magazynach, nie pakujemy elementów w folie. W przypadku długiego terminu odbioru mogą posiadać warstwę kurzu.